• kontakt@kaniaphotography.pl

Etykieta poczty elektronicznej - o co chodzi?

Etykieta poczty elektronicznej - o co chodzi?

W ciągu dnia pracy prawdopodobnie wysyłasz sporo wiadomości e-mail. Oczywiście niektóre z nich będą bardziej formalne niż inne.

Poczta elektroniczna stała się ulubioną metodą komunikacji w biurze, umożliwiającą omawianie spraw z klientami i pracownikami przebywającymi z dala od biurka, np. pracownikami zdalnymi.

Chociaż poczta elektroniczna nie powinna być pilną formą komunikacji, ze względu na fakt, że nie wszyscy siedzący przy biurowym fotelu sprawdzają ją przez cały czas, jest to bardzo powszechnie stosowana metoda. W związku z tym musimy dokładnie przemyśleć sposób, w jaki piszemy wiadomości e-mail, aby nikogo nie zdenerwować ani nie wywołać nieporozumienia.

Sprawdź tę przydatną infografikę, aby dowiedzieć się więcej o etykiecie e-mailowej.

Źródło - https://www.entrepreneur.com/article/290366

Stosując się do tych sugestii i wskazówek, będziesz w stanie szybko i skutecznie formułować e-maile, w których przejdziesz do sedna sprawy. Oczywiście wszystko to sprawi, że będziesz bardziej produktywny!

Czy przychodzi Ci do głowy jeszcze jakaś inna wskazówka dotycząca etykiety poczty elektronicznej?

Udostępnij:

Polecamy

Zobacz